vrijdag 1 mei 2015

Het Vaatstra Complot - niet goed geld terug!


Met een evenzo vurige pen als hoe ik over MH17 schrijf, voelde het toen ik mijn artikelen schreef over de moord op Marianne Vaatstra. "Dankbaar voor het oplossen van de moord op Marianne Vaatstra? Deel 1" staat gelukkig dan ook nog steeds fier bovenaan de lijst van mijn top-artikelen. De geschiedenis tot aan de DNA-test zijn niet weg te poetsen. Ik herhaal voor de zekerheid nog een keer in kapitalen: IS NIET WEG TE POETSEN. Ga toch "fietsen" man!

Het boek waar ik vorig jaar naar uitkeek bleek te zijn gesaboteerd door de Uitgever. Dat was een grote teleurstelling, hoe moest het nu verder? Met groot genoegen kan ik nu vertellen dat auteur Wim Dankbaar zich niet uit het veld heeft laten slaan, en nu met een nieuw boek op de markt komt waardoor 100%  duidelijk wordt dat niet de boer Steringa achter de moord zat, maar Ali Hassan de asielzoeker. Dat kindervriend Joris Demmink een grote rol heeft gespeeld achter de schermen wordt al duidelijk door de sprekende kaft.

Klinkt het voor u ongelooflijk?

Niet goed, geld terug. No questions asked!

Met overtuiging plaats ik hier een copy van het artikel op RechtIsKrom: "Belofte aan mijn lezers", waarin Dankbaar zijn boek promoot:

Iedereen die het boek rechtstreeks bestelt en na lezing nog steeds gelooft dat Jasper Steringa de verkrachter en moordenaar van Marianne Vaatstra is, krijgt zijn geld terug. No questions asked!

Een mailtje naar dank@xs4all.nl met een strekking als volgt volstaat:
Geachte heer Dankbaar,
Ik heb uw boek “Het Vaatstra Complot” gekocht en gelezen en ben nog steeds van mening dat Jasper Steringa de verkrachter en moordenaar is van Marianne Vaatstra. Gelieve het aankoopbedrag terug te storten op mijn rekening xxxxxxxxxxx.
Vriendelijke groet, 
Afzender X

Het boek hoeft u in dit geval ook niet terug te zenden. Geeft u het aan iemand anders.

Bestellen kan door 22,90 euro over te maken op rekening NL06INGB0688160883 ten name van W. J. Dankbaar, Overveen. Via Paypal kan ook door eenzelfde bedrag over te maken aan info@jfkmurdersolved.com onder vermelding van Het Vaatstra Complot.

Vergeet niet uw adres te vermelden, anders weet ik niet waarheen ik het moet sturen.



1 opmerking:

  1. Ik volg ook het blog van Wim Dankbaar dus had het artikel al gelezen, het eerste boek heb ik ook en ga deze ook zeker aanschaffen, hulde voor al jullie recherchewerk, hopelijk komt ooit de waarheid aan het licht en gaat ook deze doofpot open

    BeantwoordenVerwijderen