vrijdag 30 augustus 2013

De Osama bin Laden propaganda gaat door...

Ik wordt er echt niet goed van hoor! Zelfs in freaking 2013 moet ik nog berichten lezen over de nonsens omtrent bin Laden! Werkelijk om te kotsen!

Het begon met de berichten op de site van de Telegraaf vandaag dat DNA van OBL zijn identiteit bevestigde na de standrechtelijke executie, als die al werkelijk kan of zal hebben plaats gevonden... Om vervolgens ook nog te lezen dat de dokter die hier een belangrijke rol in heeft gespeeld een nieuw proces krijgt, na een eerdere veroordeling in Pakistan. Die man zou een nepvaccinatieprogramma hebben opgezet om het DNA te ontfutselen.

Dus de grote Osama bin Laden, die eerste het gehele beveiligingsapparaat van het machtigste land ter wereld gigantisch voor schut zette door met 2 vliegtuigen 3 wolkenkrabbers tegen de vlakte te krijgen, werd in de luren gelegd door een of andere malafide kwakzalver in Abbottabad, Pakistan?

Ik vond het toen ik het voor het eerst hoorde al onzin, maar ze willen het blijkbaar vaak genoeg herhalen die nonsens. Ga toch fietsen man!

Ik zoek ff het originele artikel van de Washington Post op...
Mooi verhaal over de technologie en mankracht die bijna 10 jaar lang is ingezet om de grootste terrorist uit de recente geschiedenis (die overigens nooit is gezocht door de aanslagen op 11 september 2001) in de kraag te vatten. Allemaal aangezwengeld door de gelekte documenten die Edward Snowden aan de Post gaf. Zoals je in de comments kunt lezen iets wat door de Amerikanen niet wordt gewaardeerd. Immers schaadt dit de nationale veiligheid van de VS. Die Snowden toch...

De propaganda blijft zelf anno 2013 je nog om de oren slaan... Waar direct na de vermeende moord het Pentagon zelfs door de mand viel met een nepvideo over bin Laden, lijkt de Trademark OBL (TM) niet te stoppen... Toch nog even de BCC:



Ik had gedacht dat de nonsens nu dus wel voorbij was... Maar alsof ik nog niet genoeg braaksel over de vloer had liggen, ging het kotsen verder toen ik een mooie foto zocht bij dit artikel. Werkelijk niet te geloven, maar waar... bekijk de foto die gebruikt wordt op de Nederlandse pagina op Wikipedia over deze topterrorist:
 
Serieus?!!!
 
Ik dacht toch echt dat deze foto algemeen bekend stond als een frauduleuze poging de Osama mythe in leven te houden en lang en breed was ontmaskerd. Leuke woordspeling!
 
Er valt werkelijk een boekenkast mee te vullen, de bullshit over Osama bin Laden. Dus mocht u er meer over willen weten, dan kunt u met het onderstaande boek starten. Voor nu sluit ik slechts af met een reeks foto's van OBL, waarbij in ieder geval duidelijk wordt dat de 2007 versie, die op Wikipedia wordt gebruikt, een Andrelon spoeling door zijn baard heeft gemieterd... Hij had blijkbaar niet zo veel met de Islam... Zucht...
 
Hier de boekentip voor vandaag:
Osama bin Laden - Dead or alive
David Ray Griffin
Engels - 102 pagina's - 2009
ISBN: 978-1-84437-081-8
Of u kunt het boek kopen op Bol.com
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten