donderdag 3 november 2022

Out of Shadows (2020)


Deze documentaire deelde ik eind 2020 al, maar ik zag dat de video van YouTube verwijderd was. Goh!?! Nu kon je de video altijd nog bekijken via de website van de documentaire, maar ik heb de video op Bitchute alsnog ingesloten. Daarmee had ik meteen een goede reden dit normaals onder jullie aandacht te brengen.  Hieronder dus het oude artikel, met verse video!

Er is een nieuwe documentaire uitgekomen die ik echt iedereen wil aanraden te kijken: 'Out of Shadows'.

Het behandelt onderwerpen als hoe Hollywood en de media de geest van de mens beïnvloeden, Operation Mockingbird, Operation Paperclip, MK-Ultra, de False Flag in de Gulf of Tonkin waardoor de oorlog in Vietnam begon, kindermisbruik door de elite, satanisme én Pizzagate! Ik was de laatste weken alweer meer in deze materie gedoken en zag verschillende bronnen erover publiceren, maar deze documentaire is toch wel de reden voor mij om mijn blog na een jaar weer nieuw leven in te blazen. In mijn optiek moet je dit gewoon gezien hebben!

De omschrijving van de makers:
"The Out Of Shadows documentary lifts the mask on how the mainstream media & Hollywood manipulate & control the masses by spreading propaganda throughout their content. Our goal is to wake up the general public by shedding light on how we all have been lied to & brainwashed by a hidden enemy with a sinister agenda.

This project is the result of two years of blood, sweat and tears by a team of woke professionals. It’s been independently produced and funded and is available on many different platforms for FREE for anyone to watch. Patriots made this documentary with the sole purpose of getting the truth out there. If you like the documentary, please share this video.
You can support our team and future projects by making a donation below."

https://www.outofshadows.org/

Hopelijk helpt deze documentaire je ogen te openen en deel je het met de mensen om je heen.


Wat niet onbelangrijk is om te weten is dat YouTube deze video niet meer toont in de zoekresultaten wanneer je zelfs letterlijk op de titel zoekt. Zoiets heet delisting of shadow banning. Hoe toepasselijk is de titel dan, niet?

Ik kwam hier achter nadat het YouTube kanaal Memory Hold diens kijkers hierop wees. Ik ben het daarna zelf gaan controleren, een dag later, en bij mij hetzelfde resultaat: Na 15 pagina's naar beneden klikken vond ik wel het kanaal, maar de video zelf heb ik niet terug kunnen vinden. Zie hiervoor de onderstaande video.

Dit is regelrechte censuur die wordt toegepast op een video waarvan 'de elite' niet wil dat die boodschap breed gehoord wordt. Helaas pindakaas, want ondanks dit walgelijke beleid is de video na een week al ruim 8.000.000 maal bekeken! En dan heb ik het louter over de originele video en niet over de kopieën of andere platforums die de video tonen.

Nogmaals, please check de video en deel het waar je kunt.

Het bewijs dat de video niet terug te vinden is in de zoekresultaten van YouTube:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten