maandag 8 april 2019

Joe Biden & Pizzagate


Ineens is mensenliefhebber en  knuffelaar Joe Biden in het nieuws omdat hij te ver zou zijn gegaan. Ongewenste kusjes, aanraking en aan het haar van dames ruiken. Iets wat volgens hem zelf natuurlijk niet het geval is. En als je 1 foto of video van een foto-momentje ziet, dan lijkt een beschuldiging van seksueel grensoverschrijdend gedrag wellicht ook te ver te gaan. Maar mensen die zich in het verleden in Pizzagate hebben verdiept kennen de beelden al uit die tijd, een tijd dat de media er nog niet bovenop dook met z'n allen. Beelden die bij mij walging opriepen en een foto als hierboven past perfect in dat beeld. Want al die beelden bij elkaar opgeteld schetsten voor mij een beeld van een vieze oude man met een voorliefde voor kleine kinderen!

Nu zag ik laatst een 4-luik over pizzagate, een onderwerp waarover ik in het verleden ook heb gepubliceerd. Die documentaire reeks bracht het onderzoek wat ik in die tijd deed weer naar boven, kindermisbruik door de elite, en dit blijft het meest walgelijk onderwerp om over te publiceren. Een onderwerp waar je eigenlijk niet eens aan wilt denken. Waar volgens mij bijna niemand aan wil denken. Maar dat maakt het onderliggende probleem niet minder urgent. Iemand moet het (blijven) belichten.

Direct aan het begint van deel 2 zien we de compilatie van Joe Biden die zijn handen niet thuis kan houden. Ehm, ik bedoel liefkozend knuffelt... Bekijk eerst dat maar eens en vertel me dan maar eens of de kalmerende woorden van Biden gepast zijn of dat het kletspraat van een oude viespeuk betreft...

Ik plaats hieronder alle 4 de delen, want het is een sterke documentaire reeks over een morbide onderwerp dat eigenlijk meer dan een beetje aandacht verdient.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten