woensdag 11 september 2024

911: 2 seconden FREEFALL - Leg dat maar eens uit!

2 jaar geleden had ik op Twitter een discussie over de 2 seconden Feefall van WTC7 op op 911, en tja, leg dat maar eens uit!

Dat was toen al niet uit te leggen, en dat is het nu nog steeds niet. 💡

Dit gesprek heb ik destijds blijkbaar in onderstaand artikel gegoten, maar nooit gepubliceerd. Nou, dan doen we dat maar op de verjaardag van 911 in 2024. 

Doe er je voordeel mee. 👍🏽

George van Houts

Als je deze uit 1991 vergelijkt met de Chinese telecomwolkenkrabber van gisteren en WTC7 op 9/11 waarbij de eerste twee na lange heftige uitslaande brand van bijna een etmaal bleven staan en WTC7 symmetrisch! in eigen footprint zakte met 2,5 sec vrije val. 

Hans Terduyn

En al die verhaaltjes van al die 9/11 Complottheoriegekkies over vakkundig en onopgemerkt vooraf geplaatste explosieven die ook perfect getimed door vakmensen tijdens onvoorspelbare hevige branden tot ontploffing zijn gebracht. 

Gelul!

Ik herhaal: gelul!

DGD (De Grijze Duif)

Hoe verklaarjij de meer dan 2 seconden aan vrije val van WTC 7 dan, zoals te lezen is in het laatste NIST rapport?


Gewoon.
Foutje in het laatste NIST rapport.
Kan gebeuren, ik raak er niet opgewonden van.


Nee hoor, is geen foutje. Dit heeft NIST toe moeten geven naar aanleiding van onderzoeken van AE911Truth, en is terug te zien in deze video van David Chandler:



Op 9/11 wordt een 200 meter hoog gebouw geraakt door brokstukken van een instortend 400 meter hoog gebouw.
Het beschadigde WTC7 gebouw raakt in brand en het is onmogelijk om de vele brandhaarden te bestrijden.
Na een paar uur stort WTC7 in.
Kan dat? 
Ja dat kan.
Klaar!

DGD

Dat kan niet in vrije val, ook niet 2 seconden. Punt!

Hans Terduyn

Punt!?

Dus klaar?

DGD

Zo lang als jij niet kunt toegeven dat er in WTC 7 voor een deel vrije val is geconstateerd, idd.

Hans Terduyn

Het NIST rapport is niet heilig voor mij.

Wel voor jou?

DGD

Het NIST rapport sluit aan bij de observeerbare videobeelden, vrije val valt daarmee niet te ontkennen. Iets wat jij wel doet. Je weet leuk te draaien, maar het is wel erg doorzichtig. Jij voert geen oprechte dialoog.

Hans Terduyn

De vraag was: "Het NIST rapport is niet heilig voor mij.

Wel voor jou?"

DGD

Die vraag is retorisch... 🤷🏽‍♂️

DGD

Wat ik ervan vind is overigens volledig irrelevant. De beelden spreken voor zich en de analyse van Chandler evenzo. Of wil je zeggen dat zijn analyse incorrect is? En als je dat stelt, dan hoor ik graag inhoudelijk waarom.

Hans Terduyn

Ach ja. Interessant hoor die Youtube filmpjes van jou.

Ik vond deze weer terug.

Ik heb het maar weer eens doorgelezen.

Zou jij ook moeten doen, Duif.

NIST WTC 7 Investigation FAQ's

https://www.nist.gov/world-trade-center-investigation/study-faqs/wtc-7-investigation

DGD

De vraag was: "Of wil je zeggen dat zijn analyse incorrect is?"

DGD

"Uitgepraat over 9/11?"

Hans Terduyn

Ik heb een beter filmpje uitgezocht.

Waar de hele instorting op te zien is.

DGD

Wauw, je blijft draaien? 🤣 De vraag was:

De vraag was: "Of wil je zeggen dat zijn analyse incorrect is?"

Deze laatste vraag zie ik graag antwoord op.

Dat antwoord bleef uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten