maandag 2 september 2024

Elite Human Trafficking


Ieder misbruikt kind is er eentje teveel. Toch gebeurt dit aan de lopende band en is de aandacht voor deze ellende in mijn ogen niet voldoende. Dit zou niet een beetje, maar heel veel meer aandacht moeten krijgen, als je het mij vraagt. Maar mensen denken hier liever niet over na, onder het motto "Als ik m'n ogen ervoor sluit, dan bestaat het niet"...

Hoe droevig die constatering ook is, vanuit die positie is het niet lastig te begrijpen dat wanneer verhalen de kop op steken van kindermisbruik door de elite, structureel en wijdverspreid, dat deze linea recta naar het land der fabelen worden verwezen. Inhoudelijk kijken naar de beweringen, bewijzen en belangen is er dan niet meer bij.

Maar door er geen aandacht aan te geven, verdwijnt het probleem niet. Een probleem? Yep, een gigantisch groot probleem. Wat de proporties zijn staat niet vast, maar meer onderzoek naar deze morbide wereld is gerechtvaardigd als je dit onderwerp wel in de ogen durft te kijken. De documentaire reeks Elite Human Trafficking doet dat en nodigt uit tot verder onderzoek.

Elite Human Trafficking is een serie van 6 korte video's, die samen zo'n anderhalf uur beslaan, van Mouthy Buddha. Deze naam kende ik nog van Pedogate 2020, een onderzoek naar de bredere implicaties van Pizzagate. Eerder al deelde ik deze driedelige documentaire Pedogate 2020, vol met informatie die ik niet eerder had gezien. Bij het ontdekken van Elite Human Trafficking zag ik dat de 2020 reeks ook nog een vierde deel had gekregen, Cuties, en OMG!!! 🤯

Gezien Elite Human Trafficking een duidelijk vervolg is op Pedogate 2020, deel ik naast die nieuwe 6 delen ook de 4 eerdere delen uit 2020. Met 10 video's, in totaal ruim 3 uur, is deze documentaire een indrukwekkend product welke je aan het denken zet. 

Maar dit onderwerp is en blijft lastig te bevatten, ook voor mij. Zoals je op mijn blog kunt zien, komt en gaat de aandacht voor dit onderwerp. Het verdwijnt steeds weer naar de achtergrond van mijn aandacht, maar het bijzondere is dat het ook steeds weer terug komt. Ook in deze periode van 2024, blijkbaar. Een kort fragment uit de 3e nieuwe video vat dit complexe dillema voor mij goed samen:


Nu zonder verder oponthoud...



Elite Human Trafficking [Vol. 1] - Ghislaine Maxwell's TERRAMAR PROJECT








Elite Human Trafficking [Vol.2] - ART IN EMBASSIES





Geen opmerkingen:

Een reactie posten