dinsdag 28 april 2015

MH17 doofpot: 3 prangende vragen aan Pieter Omtzigt


Beste Pieter Omtzigt,

Afgelopen dagen heb ik heel wat geschreven over de terroristische aanslag op vlucht MH17 en de oorlog in Oekraïne. Een aantal van deze artikelen (zie het menu rechts: maand april 2015) heb ik via Twitter ook met u proberen te delen. Ook heb ik u een aantal directe vragen gesteld. Tot mijn grote spijt moet ik constateren dat ik geheel geen reactie heb mogen ontvangen van u. Dit valt me tegen omdat u juist één van de weinige politici bent die zich nog om de MH17-zaak lijkt te bekommeren. Althans, dat is wat ik via Twitter meekrijg.

Ondanks de welbekende "onderste steen" van Rutte kregen we niets dan mist door de politiek toegespeeld. Alles in nevelen verhuld. De absurde censuur op de WOB-documenten is alleszeggend: die groep mensen kunnen we afschrijven. De wijze waarop is omgegaan met professor Greorge Maat was het definitief failliet van het kabinet Rutte 2. Ronduit schandalig!

Hoe de media hiermee is omgegaan was een teken dat er echt iets mis is met de journalistiek in ons land. Ik had nog even de ijdele hoop dat Pieter Klein van RTL Nieuws nog met mij als burger in gesprek zou gaan. Vandaar dat er in de titel (1) was verwerkt, met het oog op meer. Immers claimde hij op Twitter niet van de "zwijgende" media te zijn. Geen mae culpa, geen belofte tot verbetering en zijn stilte die volgde is alleszeggend. Ik was graag inhoudelijk in debat gegaan, maar ook die groep mensen kunnen we afschrijven.

Nu schreef Paul Bots op 9 september van vorig jaar al een artikel met de titel 'Waarheid over MH17 in doofpot'. Hij beschreef de inschatting van twee professoren die een lezing gaven over de MH17. Ik heb contact met deze journalist gezocht en hij heeft me uitgebreid "bijgekletst" over deze avond. Hij is een voorbeeld voor de rest van de journalistiek! De professoren hadden de inschatting dat de bottelnek bij de geheime diensten zou zitten. Maar hun werk blijkt niet eens nodig:

KABINET + MEDIA = MH17 DOOFPOT!

Maar mijn hoop bleef gevestigd op de zogeheten "oppositie". Daar maakt uw partij onderdeel van uit. En die positie komt als een geschenk, want u wilt er vast niet aan denken in dit kabinet deelgenomen te hebben en daarmee onvermijdelijk onderdeel van de doofpot te zijn geworden. En die oppositie-positie lijkt u aardig in te vullen als politieke luis in de pels. Kamervragen was wat u afvuurde, en er volgde na 9 maanden een Kamerdebat waar u zou moeten schitteren. Ik kan me voorstellen dat ook u behoorlijk pissig was toen u merkte dat er nog geen fatsoenlijke letter over uw optreden in de ochtendkrant stond. Hier en daar een citaat wellicht, maar uw vuur was nergens terug te lezen. Sterker nog, pas na 6 dagen staat het debat online, waar de andere beelden van die dag al direct voor publiek toegankelijk waren. Zelfs dit kon niet soepel verlopen.

Gisteren moet dan ook extra zwaar voor u zijn geweest toen zelfs de rest van de oppositie samen met,  zoals Geenstijl het treffend omschreef, de Vereniging voor Doofpotters en de Partij voor de Achterhouders de moties keihard wegstemde, nog dieper de doofpot in. Wat een ellende!

Op Twitter uitte ik reeds mijn verbazing:
Hoe kun je als politicus daar nu tegen stemmen? Dit toont het definitieve failliet van de politiek!!

 
Ik kan het werkelijk niet bevatten. Met de beste wil van de wereld kan ik geen vertrouwen meer hebben in de huidige politiek. En volgens mij valt mij dat ook niet kwalijk te nemen. Maar diep in mijn hart woedt een vuur wat niet uitgaat, hoe zwaar die deksel op de doofpot ook is. En ik hoop dat we dat fenomeen delen. Ik hoop dat we elkaar kunnen vinden om samen ten strijde te trekken. Dus wil ik u het volgende vragen:
 
De onvrede over het afhandelen van MH17 heerst niet louter bij mij. Ik hoor het om me heen en ik zie het online. Zelfs de vader van een slachtoffer liet dat zien in de propaganda documentaire van de ARD gisteravond. Propaganda ja, laten we het beestje gewoon bij de naam noemen. U kunt van de Duitse media ten opzichte van de Nederlandse natuurlijk geen betere prestatie verwachten. Nee, 't zelfde laken in 't pak. En die onvrede onder de burgers zal er niet minder op worden naar mate de tijd verstrijkt. Maar zo hard als wij u nodig hebben, heeft u ook ons nodig. Dus laten we gezamenlijk de koe bij de hoorns vatten, dat zijn we aan onszelf en komende generaties verschuldigd!
 
Gaat u, als partij of met de laatste politieke eenlingen aan uw zijde, een grootse demonstratie organiseren, om als collectief meer transparantie omtrent mh17 te eisen van ons kabinet?
 
Het probleem met deze doofpot moeten we echter niet zoeken in eigen land, dat zou te veel eer zijn. MH17 wordt te vaak weggezet als een geïsoleerde gebeurtenis, terwijl dat eigenlijk enorm ongepast is. Deze terroristische aanval had plaats in de oorlogssetting van Oekraïne. Het feit dat dit land vervolgens samen met ons onderdeel uitmaakt van het onderzoek, en dat ze ook nog eens een veto hebben om bepaalde informatie geheim te houden, is natuurlijk in beginsel al absurd. Daar is niets onafhankelijks of transparants aan. Ik zou nu kunnen gaan wijzen op Oekraïense leugens als de tapgespreken, foto's van een BUK-systeem, Airborn AWACS of de Antonov leugen, of zelfs de false flag operatie met NAVO snipers op het Maidan plein, maar volgens mij spreekt het geheel al wel voor zich. Er moet een echt snel een transparant onderzoek volgen, gedaan door controleerbare onafhankelijke onderzoekers in een openbare omgeving!
 
Gaat u eindelijk eisen dat dit onderzoeksteam wordt ontbonden omdat het volledig vervuild is door een crimineel regime in Kiev, zodat ook hun rol in het conflict en bij aanslag onderzocht kan worden?
 
Ik schrijf u dit bericht schrijf omdat ik me ernstig zorgen maak om de nabije toekomst.
 
Ondanks de crisis kan ik genieten van mijn gezin, met onze 3-jarige zoon. Ondanks de zware tijden proberen we te bouwen aan een fijne toekomst samen. Dus is het geen pretje om midden in de nacht een bericht als dit te typen, in de wetenschap dat je morgen weer vroeg op moet om alle zijlen bij te zetten. En ik ben niet alleen in mijn gevecht het hoofd boven water te houden. Ik hoor, zie en lees het steeds meer, alhoewel iedereen een eigen problematiek heeft. Maar zonder MH17 mondiaal goed aan te pakken is het dweilen met de kraan open. Dan wordt het monetaire stelsel nog verder verkracht, viert het militair industrieel complex hoogtijdagen en blijven er mensen sterven in de talloze conflicten over onze aardbol. Het gevolg van niet adequaat handelen zal zijn dat de handschoenen worden opgepakt tegen "de grote beer" en het "gele gevaar", en dat wenst geen weldenkend mens.  Dus ik denk te spreken namens alle buurmannen en buurvrouwen ter wereld, wanneer ik stel:
 
Ik wil geen oorlog vol dood en verderf! Ik wil rust en vrede!
 
Heeft u het hart wèl op de juiste plek zitten?
 
Oprecht kijk ik uit naar uw antwoord waarin u zich openlijk uitspreekt tegen het handelen van de politiek en mdia. Dit mag via een kort Twitter bericht. Ik wil u mijn email adres sturen of mijn telefoonnummer, dan kunnen we zelfs appen! Ik kom eventueel naar u toegereden als u het me persoonlijk wilt vertellen. Keuzes genoeg. Maar ik hoop slechts één ding, en dat is dat u niet zwijgt zoals de rest. Dat heb ik nu wel genoeg gehoord! 
 
Hartelijke groet,
Rob

16 opmerkingen:

  1. Recht uit het hart en een waarheid als een koe, hoe zou je nu geen antwoord kunnen geven op iemand (samen met velen) die zich grote zorgen maakt om de smerige spelletjes die gespeeld worden, de ene doofpot na de andere dient zich aan, we leven in de tijd van de sociale media waarin heel veel openbaar komt via andere kanalen, dan gaat de regel niet meer op van "houd jij ze dom, hou ik ze arm"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie niet waagt die niet wint Jeannette... Ik hoop dat je gelijk hebt en er een antwoord volgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Grijze Duif,
    Ik heb vandaag voor het eerst je blog gelezen en waardeer je vasthoudendheid in de MH17 doofpot., dank daarvoor !
    Wat het stuk over 911 TU Delft Elma Drayer betreft,
    Wist jij dat Richard Gage van Architects& Engineers controlled opposition is ?
    Dat vinden
    Dr. Morgan Reynolds
    Dr. Judy Wood (where did the towers go?)
    en Andrew Johnson.
    Dus wat zegt dat dan als een POW-poll 50%+ geeft aan Richard Gage.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Kees,

      Welkom op mn blog en bedankt voor het compliment..

      Ik heb er van gehoord ja. Maar om eerlijk te zijn maakt het mij niet meer zo veel uit hoe het nu precies is gegaan die dag. (vwb de 3! torens). De ontwikkelingen na die dag zeggen me voldoende. En als je ziet waarover gezwegen wordt door de msm dan spreekt dat ook boekdelen. Zoals de 28 niet vrijgegeven pagina's. Of die pagina's nu wel of niet waarheid bevatten is niet eens relevant. Gezien het zo krampachtig verborgen wordt gehouden zegt me genoeg dat het niet in de haak is. Hetzelfde geldt voor MH17 en de wijze waarop onze politiek met de documenten omgaat. Ik vind het lastig voor te stellen dat ze zo krampachtig geheimzinnig doen om de Russen, dan wel de separatisten buiten beeld te houden. Dat is immers toch waar het OVV onderzoek naartoe dreigt te gaan. Dus dat matched niet. Maar zo schimmig als de politiek (en media) is in deze, zo gaat de OVV NOG verder. Zij zullen een rapport uitbrengen met een conclusie, en met de bewijzen die dit ondersteunen. Of er alternatieve hypotheses waren die mogelijk zelfs nog meer plausibel waren zal nooit iemand weten. Als het niet zo'n serieuze zaak was had ik er om moeten lachen...

      terug naar 911 en het stuk van Drayer. Of Gage nu wel of niet gelijk heeft, en hetzelfde geldt voor de personen die jij noemt, als je hen te kakken wilt zetten dien je dat inhoudelijk te doen. Het Ad Hominem niveau wat zich hier manifesteerde laat geen enkele twijfel over dan dat ze een dikke vette troll is om het officiële verhaal in stand te houden. Nou, fok haar met haar tsunami aan drogredenen.

      Verwijderen
    2. Hallo Duif,
      Na het lezen van Dr Judy Wood : (Where did the Towers go?)
      ben ik wakker geworden en heb me gerealiseerd wat er toen die dag
      WERKELIJK is gebeurd.
      Dr Judy Wood heeft geen theorie maar geeft het bewijs!
      en heeft een rechtzaak tegen het N I S T. gewonnen
      ik wil WEL weten wat er toen gebeurd is .
      Er is altijd maar 1 waarheid zoals Ton Derksen dat zegt.
      Lucia de Berk of Baybasin (verknipt bewijs) of
      Wim Dankbaar (Vaatstra). of Demmink
      en die wil ik gewoon weten.
      de MH 17 ben ik ook nog mee bezig,
      Oh en degene die 911 hebben gedaan hebben natuurlijk ook voor de nodige dwaalsporen gezorgd , Richard Gage is daar 1 van.
      Zou, Coen Vermeeren dit weten?

      Verwijderen
  4. "heeft een rechtzaak tegen het N I S T. gewonnen"
    kun je bronnen geven die linken naar de originele documenten hieromtrent?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. werkt dit ?http://www.drjudywood.com/articles/NIST/Qui_Tam_Wood.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkt en ik heb de link opgeslagen. Maar om even kort door de bocht te zijn. Ik heb geen zin om al die documenten door te struinen... Ik was juist op zoek naar een document waarin de uitspraak staat. Dan weet ik waarover het ging en wat de uitkomst was. En dan is er nog het punt dat het allemaal PDF documenten zijn die op haar eigen server staan. Liefst zie ik natuurlijk een link naar een website van een overheidsinstantie. Zoiets als rechspraak.nl zullen ze daar toch ook wel kennen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook kort door de bocht,hecht jij waarde aan een overheidsinstantie?
      De Qui Tam case tegen N I S T national institute of standard and technologie
      heeft plaatsgevonden en is in het voordeel van Dr Judy Wood beslecht
      dat is wat ik weet en natuurlijk zal daar wel een officieel overheidswebsite van zijn (die haal ik dan tzt wel boven water)
      Waar het om gaat is dat Richard Gage disinformatie verspreid met zijn nano-thermite en controlled demolition.
      de gebouwen 1 en 2 zijn NIET verbrand en zijn ook NIET ingestort,maar zijn in de lucht tot stof veranderd
      graag wil ik een en ander verder toelichten,
      Van de studenten van de TU delft hebben de aanstichters van 911 in ieder geval niets te vrezen

      Verwijderen
  7. Laat ik om opnieuw te starten zeggen waar ik sta mbt Judy Woods. Ze zegt dat met een bepaalde straal vanuit de ruimte de torens tot stof zijn veranderd. To zo ver en niet verder gaat mijn kennis.

    Neem het me niet kwalijk als ik dit niet verder heb onderzocht, dat ik het niet zo maar aanneem. Ik vind het verder inzake 911 ook niet echt relevant, ik licht zo toe waarom.

    Maar in je reactie zag ik iets staan over een gewonnen rechtszaak tegen NIST.

    Daar wilde ik meer over weten, dus vroeg ik er naar. En originele bronnen vind ik wel belangrijk. Zo dicht mogelijk bij de bron te komen, waar mogelijk. Want als ik jouw claim in mijn "current view" moet passen, dan zou het zijn dat de rechter heeft gezegd dat het inderdaad een straal uit de ruimte was, en niet een stel plofkoppen die met 2 vliegtuigen 3 torens hebben doen instorten. Als een rechter dat had bepaald, dan had ik daar vast van gehoord. Een korte search deed me niets vinden, dus vroeg ik het jou. En je zult begrijpen dat de link die je gaf (mogelijk knetterharde bronnen), het me even wazig maakte voor de ogen toen ik op de site kwam. Dus ik vroeg naar iets specifiekere, en met een officiële bron. 

    En je mag het me best gaan uiteggen nu, want ik sta absoluut open voor informatie. Zo heb ik laatst bv nog een docu gekeken genaamd Behind the smoke curtain. Prima voer, weinig tegen in te brengen volgens mij. Voor het geval je het niet kent, dat gaat over het Pentagon.

    Maar zelfs die documentaire vind ik irrelevant, vanuit mijn "current" view mbt 911. Want ik zie het bezig zijn met details omtrent 911 als een toegeworpen bot. Een bezigheid. 

    Maar ik hoef helemaal niet naar die details te kijken om te constateren dat er in de VS na 911 een politieke coup d'etat heeft plaatsgevonden. Volgens mij was het Wesley Clarke of zo, een generaal die dat ooit zei. Hij was t ook die ooit zei dat er zoveel landen binnen zoveel jaar binnen gevallen zouden gaan worden.

    Het is geen gein dat er binnen de "truth movement" gediscusieerd wordt dat niet precies de landen van dat lijstje zijn aangevallen blabla. Who cares?! Dat is weer zo'n bot.

    Ik bedoel, je hoeft toch geen Einstein te zijn om te zien dat er afgelopen 15 jaar echt een shitload aan landen is binnen gevallen, om wat voor een reden dan ook. En dat de drones nu het vuile werk doen, maar er overal ter wereld nog steeds onschuldige burgerslachtoffers vallen? 

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is beleid sinds 911, die dag is de geest van de wereld, de perceptie, gewoon gereset. The shock doctrine (Naomi Klein) op mondiale schaal. Geniaal als je er over nadenkt, maar dodelijk.

    En zo kan ik nog wel ff door-ranten, maar ik neem aan dat je begrijpt dat dit soort botten voor mij dus niet noodzakelijk zijn voor de big picture.

    Vandaar dat ik ook zo makkelijk over stap qua perceptie op mh17. De rol van Oekraïne en nu ook van Nederland, zijn evident. En weet je, ze dekken niet de rol van de separatisten of de Russen af. Dan is de conclusie toch helder? Dan past het prima in de war on terror die sinds 911 is ingezet om overheden door bombardementen of terreur omver te werpen en er westerse sockpuppets te instaleren.

    en wat ik hierboven stel dat weet een Pieter Klein of een Pieter Omtzigt ook gewoon. Zo niet dan zijn ze gewoon slecht geïnformeerd, wat ik niet geloof. Dat zou hen juist in de rol van journalist of politicus incompetent maken. Naïviteit wordt in die kringen genadeloos afgestraft. Dus we kunnen constateren dat ze dit net als jij en ik gewoon weten. Wat het verschil tussen hen en ons maakt is dat wij ons hiertegen verzetten, en zij er gewetensloos in meegaan voor persoonlijk gewin.

    Psychopaten, de empathielozen. Klinkt voor een gemiddelde Nederlander wellicht weer erg krachtig. Maar als je de statestieken er op naslaat en een docu als Fishead - Are corporate leaders psychopaths hebt gezien, en de cognitieve dissonantie van je af hebt geschud, dan kun je die "view" accepteren als "current view". 

    Mijn 3e en laatste vraag aan Pieter Omtzigt was dan ook niet voor niets of hij wèl zijn hart op de juiste plek had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat Pieter Klein niet meer reageert is ook logisch, want hij weet gewoon dat ik daar geen poep praatte. Ik liet nog een opening over voor hem om op te schieten. Namelijk dat Breeze / rappe trident II onderdeel. Dat is schimmig en de bron wordt vaak weggezet als complotter. Maar hij waagde zich niet op de Drayer ijs. Dus hij hield stil. Hij weet dus maar hij zwijgt. En dat maakt hem een slecht mens. Mogelijk een joviale kerelbin de omgang, maar de inborst... Nough said...

      Zo gooide ik Pieter Omtzigt ook een bot toe, de AWACS. sorry, maar dat was een kans geweest om zijn oprechte inborst te tonen. Dat liet hij na. Hij weet dus, maar zwijgt. Ik kan me niet voorstellen dat God hem dit zo heeft geleerd. 

      Maar als je dat AWACS bot in het grote plaatje steekt, dan zie (weet) je dat het feit dat er geen bewijzen zijn op inlichtingen gebied, bespottelijk is. Een land waarin jaren wordt geinvesteerd, en waar de economic hitmen al lang en breed aan de slag zijn. Een hotspot op conflict gebied. Er staan satelieten op, en liggen schepen voor de kust, AWACS die scannen, spionnen op de grond en ga zo maar door. En dan komt de VS met een screenshot van Google earth uit 1976, dan weet je toch dat dit een dikke middelvinger in je gezicht is?!

      Natuurlijk pakt Pieter Omtzigt dat bot niet aan, want hij WEET!

      En dat maakt het dan weer crimineel...

      Het land wordt geregeerd door psycho's, pedo's en lafbekken. 

      En dan zullen mensen wel weer denken dat ik het te kort door de bocht stel door pedo's te roepen. nou, klopt, want doel eigenlijk op pedoseksuele roofdieren. En hoe blijkt dat? Nou, Demmink is nu het bot waar iedereen zich op blind staart. De media voorop! Jaren stil, en ineens was er aandacht, die nu overigens is weer een stille dood is gestorven.

      Maar wat heeft die Demmink zaak voor de mensen die weten duidelijk gemaakt? Dat de media het niet nodig vonden ons uitgebreid in te lichten over de geschiedenis van pedoseksuele kinderrechters en andere magistraten in ons land. Zo had je bijvoorbeeld kinderrechter vd Ven uit nijmegen. Of de directeur van de katholieke kinderbescherming die Robert vd Luitgaarden misbruikte. Moet je maar eens door YouTube gooien. en dat gaat maar verder en verder. Ik zou er een maand over kunnen doorschrijven, zo ziek is ons land op dat gebied. En dat de media het blijkbaar niet nodig vonden om volledig in te hakken op het rolodex en HIK onderzoek. Iets met van binnenuit opgeblazen... Door mensen die nu nog steeds in die gangen bewegen. Dat is absurd! Niemand die de informatie Offline moet verzamelen weet daarvan, althans slechts weinigen. Want ik heb geen special gezien in het RTL Nieuws met de titel:
      pedoseksuele roofdieren binnen de overheid, een overzicht van de afgelopen 50 jaar

      Nee hoor, de media en politiek zwijgen. Pieter Klein is niet van de "zwijgende" media... 
      Bespottelijk!
       

      Verwijderen
    2. Nog even over je vraag of ik waarde hecht aan overheid. Ook in dit geval denk ik dat mijn mening irrelevant is. Het probleem begint en eindigt hier niet mee. Maar in de huidige situatie is dit wel een mogelijk instrument om inbte zetten. Ook de wens tot inzet en de weigering tot spreken van beide heren zijn zinvol. Het laat het falen van het systeem zien. Maar ik denk dat beide een uitstervend beroep zijn. Het probleem verdwijnt daar echter niet mee. Psychopatische narcisten blijven aan de toutjes trekken... En daar moet wen oplossingg voor komen.

      Daarvoor heb ik Pieter Omtzigt oprecht de hand gereikt. Verschillen aan de kant om het probleem collectief aan te pakken. Wellicht was het tegen beter weten in, maar ik wilde het in ieder geval geprobeerd hebben bij deze hardcore MH17 politicus...

      Verwijderen
  9. Dr Judy Wood is in 2012 in Hilversum geweest en heeft daar een prachtige presentatie gegeven.
    911 was een aanslag op het menselijk bewustzijn maar ook een bewijs dat vrije energie bestaat !
    Als je deze video bekijkt dan ben je weer helemaal bij en zie je ook dat die Richard Gage eigenlijk controlled opposition is
    Net zo als die Alex Jones van infowars is
    ze geven je stukjes waarheid maar onthouden je van de gehele waarheid
    https://youtu.be/T1NbBxDGSkI

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor wat de politiek en journalistiek betreft ben ik het helemaal eens, het zijn een stel lafbekken en oorloghitsers die aan de leiband lopen van de USA
    met uitzondering misschien van het katholiek dagblad,wat wel uitvoerig berichtte overDemmink
    Winston Churchill is een schoolvoorbeeld van een psychopatische leider
    onder zijn leiding is het bombardement op Dresden uitgevoerd !
    de politiek heeft voor mij afgedaan en om die reden ben ik voor de eerste keer niet gaan stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen