donderdag 6 april 2017

Was de aanslag in Londen op 22 maart 2017 een hoax?


Ole Dammegard denkt van wel en vertelt hierover honderduit in een interview dat Nederlands is ondertiteld. Denk ervan wat u wilt, maar als u commentaar geeft dan zie ik graag dat dit inhoudelijk is. Deze man is voor mij niet nieuw, hij houdt zich al even bezig met deze materie. Ondanks dat ik het niet altijd eens ben met zijn boodschap of conclusies zijn veel van zijn punten niet te weerleggen. Op mijn blog deel ik niet graag dergelijk complot materiaal, maar ten behoeve van debat deel ik dit toch. Dus als u denkt dat Dammegard hier helemaal fout zit, brand los en laat het inhoudelijke commentaar maar komen, ik kijk er naar uit!

Met dank aan Coöperatie De Vrije Media.


Ole Dammegård over de aanslag in Londen from Coöperatie De Vrije Media u.a. on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten