vrijdag 1 januari 2021

911 maand - De start van een nieuw jaar!

 


In het verleden heb ik al eens eerder artikelen gepost over 911, de aanslagen in Amerika op 11 september 2001. Voor het laatst bij de 15e verjaardag van dit verschrikkelijke gebeuren met documentaires zoals Who killed John O'Neill, Fabled Enemies, 9/11 Explosive Evidence - Experts speak out en 9/11 Trillions - Follow the Money van James Corbett. Corbett maakte ook een geweldig sterke reeks videoportretten genaamd 9/11 Suspects waarmee ik zo'n 5 jaar geleden die week begon. Maar kijk gerust zelf tussen de artikelen over 911 op mijn blog, al is het niet veel, interessant blijft het nog steeds.

Nu ik zo door de artikelen heen ging zag ik een documentaire staan die gaat over familieleden van slachtoffers van die dag. Dit heeft destijds grote indruk op mij gemaakt. Dit waren namelijk geen complotwappies met een op hol geslagen brein, maar direct betrokkenen die hebben moeten vechten voor antwoorden die ze eigenlijk nooit goed hebben gekregen. Pijnlijk om te zien, maar sprekend voor het bedrog wat vanaf de eerste dag gaande is. Als je deze documentaire niet eerder gezien hebt wil ik je deze absoluut aanraden. De video die ik 5 jaar geleden had gedeeld was inmiddels verwijderd, maar ik heb een andere versie ervoor in de plaats gezet. 9/11 Press for Truth.

Nu zul je jezelf wellicht afvragen waarom ik 5 jaar later, bijna 20 jaar na de gebeurtenissen, wederom de urgentie voel om iets over 911 te delen. Nou, inmiddels 8 maanden geleden kwam de organisatie Architects & Engeneers for 9/11 Truth met een trailer voor een documentaire genaamd "Seven". Dit zou gaan over een onderzoek van Professor Hulsey van de universiteit van Alaska in Fairbanks, welke heeft aangetoond dat het gebouw WTC7, het derde gebouw dat op 911 in elkaar stortte, niet door vuur kan zijn ingestort zoals dat altijd door NIST is beweerd. Nu was ik daar altijd al van overtuigd, maar zijn onderzoek gaf een legitieme basis voor deze positie. Op 12 september 2020 brachten ze een tweede trailer. Inmiddels is de documentaire uitgekomen, maar deze is voorlopig alleen via betaalde kanalen te zien. Hopelijk volgt binnenkort een service als Netflix met het aanbieden van deze documentaire. Hieronder beide trailers.




Edit: De gehele documentaire "Seven" is inmiddels op YouTube te bekijken! Ik heb deze bekeken en vind hem erg sterk! Vandaar dat ik deze documentaire vandaag direct in een aparte post deel: Seven.

Deze video's wakkerden een klein vuurtje in me aan waardoor ik afgelopen maanden geregeld weer informatie heb gelezen over 911, documentaires heb bekeken en discussies heb gevoerd. Nu liep ik op mijn persoonlijke Facebook pagina aan tegen vrienden die nog steeds blijven geloven in het officiële verhaal rondom die dag en niet willen of kunnen geloven dat 911 een inside job was. Zelfs toen ik wees op het waargenomen gesmolten staal was dit blijkbaar niet overtuigend genoeg. Toen ik wees op de gemeten hoge temperaturen die niet mogelijk zijn bij gewone kantoorbranden, of zelfs bij branden met vliegtuigbrandstof, bleef het vertrouwen in het officiële verhaal overeind. Ondanks dat dit niet via dit verhaal te verklaren is bleef de afwijzing van het alternatieve verhaal bestaan en bleek er ineens niet voldoende motivatie meer te bestaan om hier nog verder naar te kijken.

Ik besef me dat cognitieve dissonantie een fenomeen is waar ieder mens op een of andere manier door geraakt wordt. Maar dat dit zelfs bij een rationeel persoon die hoogopgeleid is, en die van feiten houdt, zo heftig opspeelt had ik niet verwacht. Dit zegt mij dat er dus nog een hele lange weg te gaan is en de propaganda vanuit de overheid, met als kritiekloos doorgeefluik de media, zijn werk voortreffelijk heeft gedaan. Het is bijna niet mogelijk om mensen te overtuigen van de oh zo duidelijke inside job...

Het enige dat ik kan doen is informatie aanbieden. Informatie de laat zien dat het officiële verhaal onhoudbaar is. Dat het toch écht een inside job was. Wat mensen met die informatie doen is vervolgens aan hen. Maar ik geeft het niet op, want in mijn ogen is 911 nog steeds relevant en zelfs actueel. De krachten die daar achter staken zijn nooit ontmaskerd en die krachten werken vandaag nog net zo als 20 jaar geleden. Als we werkelijk een vrije wereld willen, dan zullen we het licht ook moeten laten schijnen op de donkere plekken van onze wereld...

Vandaar hier een video over dat gesmolten staal. Maar ook de rest van de eerste maand van 2021 meer informatie over 911. Ik wacht niet tot 11 september 2021. Nee, ik zie het juist als 9 maanden tijd om mensen voor te bereiden op de 20e verjaardag. Op die dag zelf, of kort voor die datum, zal de propaganda rijkelijk vloeien via de tv en andere mediakanalen. Dus tegen die tijd zou het ondergesneeuwd worden door die propaganda. Volgens mij is het juist NU de tijd om mensen hierover te informeren.

Voor vragen of opmerkingen kunt u terecht in de commentaren onder de artikelen. Ik sta open voor een rationeel oprechte dialoog. Als het netjes binnen de fatsoensnormen blijft bent u hier welkom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten