donderdag 21 oktober 2021

Tekeningen actie - Lisa en lotgenoten

Op Twitter werden afgelopen dagen tekeningen en schilderingen van slachtoffers van (ritueel) kindermisbruik gedeeld door een nieuw account, Lisa en Lotgenoten. De werkstukken zijn kunst, maar de achtergrond is horror... Beluister voor meer informatie Het verhaal van Lisa. Wanneer er tekst bij de Tweet stond, heb ik deze overgenomen, verdere context is vooralsnog onbekend.

Update 25-10-2021

Groep Spotlight, Stichting Misbuikt! en Stichting Lisa, dat zijn de organisaties achter dit Twitter account.

Omdat dit alles onderdeel uitmaakt van Het verhaal van Lisa, zal ik de werken in deze post delen en updaten wanneer er aanvullingen zijn. Klik op de afbeeldingen voor de grotere versies. 

Het Twitterprofiel heeft, als start, de volgende afbeelding.

Slachtoffer 1

Slachtoffer 2

#MeToo  #TweedeKamermoties

Slachtoffer 3

Dit is gemaakt door Michelle, de zus van Lisa. Het beeldt Lisa en haar/hun vader Tim Vos uit.

@ministerieJenV
@Argosonderzoek
@Ktgg
@TweedeKamer

#Demminkdoofpot
#Netwerk


Slachtoffer 4

#Motiesra
#Elkesecondetelt

Slachtoffer 5

Slachtoffer 6

'Emoties op doek', olieverfschilderij. Titel: 'Autumn, from pain to healing.'

Slachtoffer 7

Slachtoffer 8

Slachtoffer 9

Slachtoffer 10

Slachtoffer 11

Slachtoffer 12

Slachtoffer 13

Slachtoffer 14

Slachtoffer 15

Slachtoffer 16

Slachtoffer 17

Slachtoffer 18

Slachtoffer 19

“Ik ben gvd kwaad op die lachende gezichten die genieten van mijn angst, mijn pijn, mijn tranen, kwaad omdat ze me laten geloven dat het mijn schuld is. Wij hebben geen schuld. Vuile hufters, klootzakken.”


Slachtoffer 20

Slachtoffer 21

Slachtoffer 22

"Mechanisch reageren uit angst"


Slachtoffer 23

Slachtoffer 24

Slachtoffer 24

"Ik wou dat hij dood was... Ik smeek dat hij dood gaat... Hoe lang duurt het nog voor hij dood is. Wanneer ben ik bevrijd van hem?" 


Slachtoffer 24 

vervolg

"Wat moet ik toch met zo'n vader.. HELP !!

Stop hem achter de tralies of in een inrichting, maar bevrijd me van hem please please please... ik smeek u"

Slachtoffer 25

Slachtoffer 26

Slachtoffer 27

"The boy with the blond hair and the blue eyes."

Slachtoffer 28

Slachtoffer 29

"Toen we een baby moesten begraven."

Slachtoffer 30

Slachtoffer 30 - inzending met bijlage 

"DOODSAngst programmeerde mij vanaf de geboorte tot gebruiksvoorwerp# de opa, zijn netwerk en wat daaruit volgde#een WAT voelt zich geen levend mens of kind# deprogrameringing heeft vele jaren geduurd."

(Zie voor de volledige tekst de afbeelding onder het volgende kunstwerk)

"Slachtoffer 30 enkele woorden ..."

Slachtoffer 31

"Papa"


Slachtoffer 32

"Papa"

Slachtoffer 33


Slachtoffer 34


Slachtoffer 35


Slachtoffer 36

"Requiem per l'innocenza"


Slachtoffer 37

"Bevuilende douche"


Slachtoffer 38

"Oorzaak en gevolg van mijn gewelddadige jeugd in het netwerk van mijn vader en zijn vrienden" nu bijna 50 jaar en nog altijd alleen en in therapie sinds mijn 14e levensjaar.


Slachtoffer 39

"Van Lisa ❤❤❤"



Slachtoffer 40

"WANHOOP, Wie ben ik? Verloren, niemand, nergens, ongekend..."


Slachtoffer 41
"Familieportret"


Slachtoffer 42
Mijn gespleten ik "Church, crosses, red cross" 
Ze gaf ons injecties of nam bloed af en dan zei ze.. "het bloed van Christus"


Slachtoffer 43


Slachtoffer 44



"de religieuze verwarring die onstaat door de verschillende geloven"

#hetWoordvanGoddoordeAntichristusgesproken
#onzevooroudershaddendegoedeopdracht
#HetZaadvandeVrouwBeschermen
#JezusIsGeborenuitHetZaadvandeVrouw
#vrijheidvangodsdienstisookeenrecht



(speciaalbericht)

"Ik vind het heel erg dat jij dit allemaal mee hebt moeten maken maar ik ben ontzettend dankbaar dat je hebt overleefd en ons allen nu kunt helpen ons innerlijk naar buiten te brengen, ... zodat het contact met de buitenwereld een beetje hersteld"

Slachtoffer 45
"Wie ben ik"
Dead Self


Slachtoffer 46


Slachtoffer 46 en Slachtoffer 47

Speciale Trigger Waarschuwing : Dierenleed 

"Mijn huisdier moest gedood worden want ik had straf verdiend"
"Het was geheel mijn eigen schuld en daarom moest ik toekijken en helpen"

Een RITUEEL bij sadistisch kindermisbruik



Slachtoffer 47 en Slachtoffer 48
#dierendodenze
#snijdenmoet
#dierenlijkenverbranden
#ikwasvier
#ikwasdrie



Slachtoffer 49 
 #IsupportLisa #StopAnimalSacrifice 


Slachtoffer 50


Slachtoffer 51 
 "Alone"


"Haat... Wat moet ik toch met mijn haat aan..."


Slachtoffer 52


Slachtoffer 54

ZUSJE


Slachtoffer 55


Slachtoffer 56

"ZEVENTIEN" 



Slachtoffer 57

#maagpijn
#kinderenzijnalleenomvanteetenzeihij
#hebjehongerdaneetjemaarmijnzaadzeihij
#AllesisnuOmgedraaid

ze zegt : "Deze tekeningen zijn niet mooi maar geven misschien wel een beetje weer hoe we vast worden gezet, ... Eigenlijk doordat het netwerk zo groot is"


Slachtoffer 58

"Wurging"


Slachtoffer 59

"Boven de grond en onder de grond in het bos, en ik weet dat daar baby lijkjes liggen. Waarom mogen we niet graven mam? Waarom moeten we toch zo lang wachten?" 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten